۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۰

مرتضی کریمی در گفتگو با مهر:

چنین قرعه سختی را تاکنون ندیده بودم/ آزمایش بزرگی پیش رو داریم

چنین قرعه سختی را تاکنون ندیده بودم/ آزمایش بزرگی پیش رو داریم

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان ایران با بیان اینکه مبارزه با شش کره‌ای قبل از فینال یک قرعه سخت است، گفت: چنین قرعه سختی را تاکنون ندیده بودم ولی اگر کسی مدال می‌خواهد، باید بدون توجه به نام و پیشینه حریفان به میدان رفته و با پیروزی مبارزاتش را به پایان ببرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان درحالی از صبح فردا دوشنبه با حضور 872 تکواندوکار از 134 کشور در سالن "اکس پوزییتو" شهر "پائوبلا" در مکزیک آغاز می‌شود که مراسم قرعه‌کشی این مسابقات عصر روز شنبه در "پائوبلا"ی مکزیک برگزار شد و  طی آن نمایندگان تکواندو ایران در بخش مردان در اکثر اوزان با قرعه سختی مواجه شدند.

مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این قرعه‌کشی گفت: برگه‌های قرعه‌‎کشی را به همراه کادر فنی و اعضای تیم بررسی کردیم، بدون شک قرعه سختی داریم ولی ما از هر لحاظ برای حضور در این دوره از مسابقات آماده‌ایم.

وی ادامه داد: برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان سختی‌ها و ناملایمتی زیادی را تحمل کردیم و همیشه از این سختی‌ها پیروز خارج شدیم. این قرعه سخت را نیز برای خود یک آزمون بزرگ می‌دانیم و باید هر چه در توان داریم بکار گیریم تا در این آزمون هم موفق شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان ایران با بیان اینکه مبارزه با شش کره‌ای قبل از فینال یک قرعه سخت است، اظهار داشت: چنین قرعه سختی را تاکنون ندیده بودم ولی اعضای تیم ما از هر نظر آماده‌اند. اینجا رقابتهای جهانی است و اگر کسی مدال می‌خواهد، باید هر چه در توان دارد بکار گیرد و بدون توجه به نام و پیشینه حریفان به میدان رفته و با پیروزی مبارزاتش را به پایان ببرد.

کریمی در خصوص برنامه روز آخر ملی‌پوشان ایران تصریح کرد: تاکنون چهار جلسه تمرین کرده‌ایم و امروز یکشنبه نیز دو جلسه تمرینی دیگر را انجام می‌دهیم. در این بین مستعان ساعت 15 برای وزن‌کشی خواهد رفت و بعد از تمرین عصر هم در مراسم افتتاحیه شرکت خواهیم کرد.

وی با ابراز رضایت از تمرینات نهایی اردونشینان خاطرنشان کرد: اعضای تیم با آب و هوا و اختلاف ساعت تهران هماهنگ شده‌اند. خوشبختانه در این چهار جلسه تمرینات بدن‌ها خوب جواب داد و اکنون همگی آماده حضور در میدان مبارزه هستند.

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان ایران با اشاره به تیم ملی کره‌جنوبی هم گفت: کره‌ای‌ها را در تمرین دیدم، آنها نیز مثل تیم ما محتول شده به مکزیک آماده‌اند. در این دوره با توجه به قرعه‌کشی رقابت نزدیکی با هم خواهیم داشت که امیدواریم پیروزی از آن ملی‌پوشان ما باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان فردا دوشنبه از ساعت 9 صبح به وقت محلی (18:30 به وقت تهران) در مکزیک آغاز می‌شود.

کد خبر 2096224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha